Suksessfull lansering av reklamefilmen til Odal Sparebank

Med 15 000 visninger av den nye reklamefilmen til Odal Sparebank.

Lanseringen av Odal Sparebank sin jubileumsbok og film på Milepelen torsdag 10. november ble en suksess. Med nesten fullsatt sal ble det premiere på reklamefilmen og alle som ønsket det fikk med seg et eksemplar av boken hjem.

Les mer: – Bruker selvsagt lokale krefter

 

Sett av 15 000

— Vi har fått utrolig mange fine tilbakemeldinger på dette, og vi er veldig stolte over både bok og film! At det kom 150-160 personer på lanseringen viser at lokalbanken betyr noe for folk i distriktet, sier Mette F. Skogstad.

De fremmøtte fikk også høre hva produsent og regissør Andreas Lie Trøften, og Jonas Strand Gravli som leser teksten i filmen hadde å forteller. De er begge fra Nord-Odal og Lie Trøften er nyutdannet filmskaper mens Strand Gravli gikk direkte fra Teaterhøgskolen og inn i den faste staben ved Nationaltheatret i fjor. 

Disse to har etter dette prosjektet startet egen bedrift; og sparebanken synes det er veldig stas å ha vært litt «fødselshjelper» til dette samarbeidet.

Reklamefilmen er publisert på vår YouTube-side, vår hjemmeside, og vår Facebook-side. I løpet av de første dagene er den sett av 15 000. Fremover vil filmen bli å se på arrangementer og presentasjoner sparebanken deltar på.

 

Se Odal Sparebank sin nye reklamefilm her:

Tekst og bilde: Elin Ellingsen

FORFATTER: Jubileumsboken er ført i pennen av Hans-Otto Glomsås. UNGE LOVENDE: Produsent og regissør Andreas Lie Trøften er nyutdannet filmskaper. Teksten i filmen leses av Jonas Strand Gravli. Han gikk direkte fra Teaterhøgskolen og inn i den faste staben ved Nationaltheatret.